Followers

Saturday 29 October 2011

yes...hobin jang hobin..

yes negeri smbilan mng dan membawa pulang piala malaysia...yes2...x sangka den boleh mng....ni lah erti kerjasama yng diorg berikan pada kumpulan diorang...kesian gn terengganu..jgn putus asa terngganu...nnti blh cube lagi...

mula2 aku nk ckp aku ni bkn lah minat bola sngt..tapi bila dh mcm ni rase mcm mnat pula..hihihihi
tapi yng aku respek negeri sembilan ni..walaupun dah bnyk kali cube pada mse pertama tapi x masuk gol ia ibarat yang diorg ni x putus asa dgn kekalahan pada masa pertama..

naik masa kedua..terngganu masuk dulu gol nyer..rase sakit pun ad..smpai abg ipar den menjoret2..hahahaha kelakar btl...ha smbg blik...bila terengganu dah masuk gol yang negeri sembilan ni macam dah putus asa tapi diorg ni ibarat singa...itu lah perumpaan yang aku bg sndri...diorg ni x putus asa aku skong lah...hihihihi

sampai sini je lah..nnti aku smbg citer pasal aku g PD dan PKG tampin..

hobin jang hobin..

1 comments:

aien said...
This comment has been removed by the author.

Template by:

Free Blog Templates