Followers

Tuesday 18 October 2011

keceriaan aku...

keceriaan aku bergantung pada dri aku sendri,aku seorang yang ceria..walaupun masalah yang datang bertimbun2 aku sebgai manusia x perlu merungut,aku sering tersenyum,kerana dgn snyuman ia blh membawa aku kepada hati aku ini daripada panas terus sejuk jadi nyer...ak juga seronok jika aku menolong,danorang itu sangp dirinyer di tolong..aku senang jika begitu...aku jugasuke senyum pada org..walaupun aku x knl org tu..bak kter Nabi Muhammad s.a.w..snyum itukan satu sedekah...

aku mmg jenis mcm tu kadg2 bila ku keluar gn mmbr aku diorg segan..ad tu x nk keluar lah gn aku..hihihihi..tapi aku x kisah..kawan katekan...aku juga lbh sng bergaul dgn org..di kira peramah lah aku ni...aku juga blh dikatekan cepat marah pun ad...ad satu kes tu aku xdpt nk wat keje yg di bg oleh pnsyarah aku,dan aku ni jenis x geti sabar..ape lagi mngamuk lah aku...hihihi..kelakar kan...apo lah aku ni...

ada lagi satu dgn keceriaan aku ni..aku suke melihat orang ketawa apabila aku mnghiburkan diorg...


sebagai seorang wanita(perempuan) aku teringin untuk menutup aurat aku ini...aku mmpunyai niat begitu,tapi blm sampai mase nyer lagi..bkn aku x mhu..aku mahu..tapi aku kne perlahan2 untuk berubah...

dan skrg aku dalam proses untuk berubah..tapi aku kne ad pembimbing..ermmm.....

0 comments:

Template by:

Free Blog Templates