Followers

Wednesday 26 October 2011

seram pun ada...baca n bg komen anda..huhuhuhu

hari ni aku nk kongsi cikit citer gan korg..citer ni terjadi mlm tadi..tapi x sempay nk update..ia bermula di sini...

tepat jam 12 lbh masa aku tgh syok2 berfb aku terdgr dan tersentap sekejap pandagan aku pada arah ibu aku..aku melihat ibu aku seperti org dalam kecemasan pun ad...aku pun ape lagi,aku bertanya kepada ibu aku.."mak knape mak"..ibu ku menjawab.."ni ha ateh kau ha dia kter masa dia buang air kecil ad kuar darah.." aku pun hairan..x kan lah akk aku period kot,sedang kan akk aku mengandung..akk aku dah cemas n menangis2..suaminyer cube tenang kan nyer..

malam tu juga akk aku mengambil keputusan untuk pergi ke klinik yang dekat gan umah kami..lalu akk aku gan suami nyer pun pergilah ke klinik dekat sini..aku gan mak ayah aku still kat umah..kitorg pun tunggu lah keputusan dripada akk aku...x lame kemuadian dalam pukul 1lbh telefon aku berbunyi..rupe2 nyer abg ipar aku telefon..di menyuruh aku siap krana ingin membwa ak untuk menemani akk aku ke hospital KUALA PILAH..

sampai sahaja di hspital pilah aku rase sejuk sangat almaklum lah hspital kan penuh gan penghawa dinggin..sojuk den..masa dlm perjalanan nk ke hspital peh mmg seram pun ad sunyi n sepi lah kiri kanan jalan..btl2 ada kereta abg ipar aku je sebuah..sampai di hspital akk aku pun di suruh oleh doktar pakar sakit puan untuk masuh kebilik pemeriksaan..dalam setengah jam juga lah akk aku dlam bilik pemeriksaan...dan paling aku bersyukur nasib baik akk aku x kne tahan....dktr ckapa kk aku x ad apo2...

kitorg gerak dari hspital dalam kul 3 x slh aku...kitorg blik ikut jalan bahau..yela kul 3 pagi tu nk ikut jalan bukit rokan cnfrm x sampai..takut der..gelap lagi pun...
masa dalam perjalan blik nk dijadikan citer aku x thu lah pndgn aku kew ke masa dah nk sampai kt umah aku..kitorg lalu satu jalan berbukit.masa lalu kt jalan situ aku ternmpk sorg pompuan berjalan kaki...msa tu akk aku tdo...ak gn abg ipar aku yg nmpak..cube byg kan ea ad kew org nk bejlan kaki kul 3lbh..mase tu sunyi sepi...ermmm....tah lah kan..

aku gn abg ipar aku pun hairan...sampai je dekat rumah tepat jam 4 pagi..peh gnuk gila aku..x sempat aku nk basuh muka..terus aku tido...
itu lah cerita yg aku nk kongsi gn korg semua..

2 comments:

yen(toka ziizokukuto) said...

ayok ayook,,momok,,heheh

gadis ceria said...

momok kew??jgn..

Template by:

Free Blog Templates