Followers

Saturday, 19 November 2011

salam semua...mlm yang sunyi dan sepi

ari ni aku nk kongsi ckit...smbil2 aku layan lagu ezad ni percintaan ini aku nk kongsi gn korg mlm ni..ari ni aku rase sunyi sngt..sbb seseorg itu x msj aku..sunyi rase nyer...

bila aku msj tdi dia kter dia bz..ermm x ape lah aku phm..tapi aku sunyi jew tnpa dia..klu mcm ni dia msj..x ad lah aku sunyi..ni xad pula..ermm....nk wat mcm mne ni lah lumrah hidup org yg sedang bercouple..ermmm

Friday, 18 November 2011

GeMbIrA DiHaTi..


salam semua..mlm ni saya..nk kongsi cikit ni pasal hati ni lah..bak kter org cinta berputik kembali..pada tarikh 18.11.2011 ni aku telah mendapat seseorang blh aku sayang sepenuh hati aku ni...sblm ni aku pernh mempunyai hubungn dgn dia..tapi hgn kitorg ni x bertahan dgn lama..raya aidilfitri yg ke 3 x salah aku..aku telah putus gn dia..lama juga lah aku x berteman,,,

dan sekarang aku sudah bertman dgn org yang sama...dia mrupakan seorang lelaki yg baik..kdg2 kuat merajuk juga lah...hahaha..adat lah kan..sblm aku terima dia blik..aku was2 juga..aku terus tanya pendapat kawan aku iaitu SiGaDiS TeMbAm..aku tanya pndapat dia mcm mne..so dia bg jawapan yg brnas..dia mnyuruh aku terima lelaki itu tetapi dgn bersyarat..dan aku pun mengikut kata2 nyer dn mmbri syarat kepada nyer..tapikan seblm aku bg syarat,dialelaki tu dh ckp dlu..dia jnji dia x kn buat aku kecewa lagi dgn ape yg telah buat kt aku sblm..

dan aku pun terus terima dia untuk mnjadi seseorang yang pntg dlm hidup aku..dan sekarang wat mase ni aku bhgia dgn dia...bahagia sngt2..alhmdulillh aku hrp hubgn kitorg ni kekal..amin..



salam semua..ari ni kiter nk kongsi cikit ni..gmbr ni mngambar kan ttntg seorg yang sunyi tanpa kehadiran seseorang...sblm khdrn seseorng yg bermkne itu ia sering menghadapi pelbagai masalah..dugaan n cabaran..dia pernh putus asa dan tidak mhu bgn kmbali untuk teruskan usaha dia sebagai seorg wanita yg kuat..

dgn sokongan daripada kawan2 dan ibu bbapa beliau..dia bangkin kembalidan terus kan hidup demi perjuangan dia..dia x nk di sebabkan seseorg itu dia terus down(jatuh)..dia x nk bgitu..

da n sekarang dia mnjadi diri sendri dan menjadi wanita yg gagah demi membngn kan semngt dia yg selama ini telah padam..


Tuesday, 15 November 2011

kolej..


ha gambar yang kat atas ni adalah gmbr kolej aku...kat sini lah aku belajar..n aku smbg slpas abis spm..seronok juga lah belajar kat sini...mcm2 gelagat aku jumpe kat kolej ni..perangai pun ada yg pelik2...hihihi...

selalu nyer mase aku sekolah dulu sblm masuk kolej ni..blik sekolah dalam kul 2 lbh..tapi skrg dah lain...skrg aku dah tahap mcm mahasiswi..huhuhu...kadang2 kelas ad sampai kul 11..x pun paling penuh sampai kul 5 ptg..ooo..pnt gila lah..

tapi nasib baik lah umh yg kitorg duduk tu x jauh..just dpn kolej jew...
aku sambg bljr kat sini aku mempunyai ramai kawan daripada tempat yg berbeza..ad yg datang dari melaka.klang,petaling jaya..mcm2 lah..best tau dapat kawan yg ramai ni..hihih

setakat ni jelah aku tulis...nnti aku tulis lagi...

Assalammualaikuum...

boring tahap gaban


ermm...ape lah nasib aku ni....ari ni adalah tarikh yg paling boring buat aku gn mmber aku sorg...bnyk kali dah on9 ha..tetap boring gak...

x thu nk wat apo dah...nk wat keje..keje x ad....ermmm...boring nyer........grrrrrrrrr..........ngantuk pun ado ha..nak wat mcm mne dh keje kan..boring pun kne terima gak...


Monday, 14 November 2011

http://2.bp.blogspot.com/-cSGfqn1pN_M/TqPzDdGxXOI/AAAAAAAABI0/Y92kuuovxzs/s1600/assalamualaikum.png

Sunday, 13 November 2011

salam semua...



ha..ari ni aku nk kongsi kan sikit..tentang keluarga aku...gmbr ni adalah gambar keluarga aku di mana ni semua adik beradik aku...ni baru sikit...sbnrnyer keluarga kitorg ni besar lah juga..ha ni lagi satu gmbar ha ni lah keluarga aku termasuk abg ipar aku,anak buah,dan akk ipar aku..huhuhu...

besar x keluarga aku...besar kan...badan pun besar2..hahahaha...

kalau nk thu serba sedikit lagi ttg keluarga aku..nnti aku update lagi..daaaaa....

Assalamualaikum..Selamat Pagi..Good Morning

salam semua..ari ni aku nk cerita ckit n nak kongsi kan dgn korg...korg nk thu ari ni adalah ari aku belajar memandu yg ke 4...takut pun ada..ari tu bawa sampai kne marah aku dgn acik yg ajar aku tu..aku ni jenis yang takut nk tekan minyak ye..hihihi...nk wat mcm mne dah penakut..so ari ni aku nk wat btl2 x nk takut2..aku kne dpt kan lesen aku secepat mungkin...

korg doakan aku ea..

Thursday, 10 November 2011

lawa tak..


ini adalah akk aku..huhuhu..x sama kan muka dia gn aku..huhu..ni akk ak no lima..ni gmbar dia masa sblm nk g nikah ni..tarikh dia nikah adalah tarikh lahir dia...sweet giler..

mase ni aku tgh wat apo tah ni..luper lah...ni lah akk aku yg aku sayang..tapi sayang aku kt dia aku x tunjuk..aku selalu kena mrh.beletir gn dia...sbb nyer aku suka..hohoho...

x lah sbnr nyer aku saje jew wat dia mrh...bkn apo..adat lah kan akk gn adik...sbnrnyer adik beradik aku ni ramai..5 pompuan 1 jew lelaki.....so sekarg yg dah kawin 5 org..tinggal lah den yg blm kawin lagi..

entah bilo lak den nak kawin..huhuhu...



ha yang bawah ni pula adalah gambar pelamin akk aku...mase ni org dah sebok2 dah...pelamon ni siap ari khamis...lawa x...kalau korg nk pelamin mcm ni...blh..cari wit bnyk2..huhuhu...x ad lah..gurau jew...blh...bak kte pepatah melayu "hendak seribu daya tak hendak seribu dalih.."..huhuhu...

11.11.11

salam semua..disini aku nk kongsi kan cikit tentang tarikh di atas ni..aku pelik lah...kt FB pun disebut2 fgn tarikh..ape keistimewaan nyer...bg aku lah..tarikh ni biase..lagi satu ia 111111..jatuh pada ari jumaat..n lagi satu ad sorg baby yg lahir no sirinyer 111111...aku tgk kt FB aku lah tdi..

aku pun pelik lah..so untuk aku nk kan kepastian aku nk korg bg thu aku cikit...ape mkne no
11.11.2011..ni....
bg aku biase...

dan disini aku ingin kongsikan cikit..pada tarikh ni juga pada jam 7.52 pagi tadi sebelum aku g keje..aku mendapat maklumat ad kematian di tempat aku tinggal..tapi bkn berdekatan dgn umh aku lah...
so same2 lah kiter sedekahkan Al-Fatihah kepada arwah...

sekian......

Wednesday, 2 November 2011

patut ke sekali lagi..


disini aku nk kongsi ckit ttg percintaan aku..malu pula nk bercerita...aku mula mgenali cinta mse tu umur aku dalam form1 kot..biase lah bdk bru nk naik kan..first aku mempunyai teman tapi tapi mesra,ia adlah budak atas ak..knl2 mcm tu jew...lps tu kitorg mula couple n den x sampai 3 bulan kot kitorg putus...aku pernh couple sebnyak 5 kali x slh aku...tapi semua nyer hampeh..

yang paling lama aku kapel kan gn budak segamat..tapi skrg au dah x dgn budak tu lagi..aku dah pts dah..sbb nyer aku x thn dgn peraNgai budak tu...blh wat skit jntung aku...dia jnis panas baran..lps tu dia nk control hidup aku..aku ni pntang kalau org control hidup aku..so aku dah x thn gn dia aku putus gn dia..tpi dia x blh terima..tapi bg aku n perangai aku..kalau aku dah bnci seseorg tu aku akn bnci smpai bila2..itu perangai aku..

dan sekarang dgn tajuk yg aku bg ni (patut ke sekali lagi)..adalah bekas aku dlu yg pernh aku kapel dia budak serembn..dia nk kapel blik gn aku..tapi aku rase mcm cuak.aku rasa takut..sbb aku tkut hati aku ni mungkin akan di kecewakan lagi sekali...aku takut..aku dah serik...

tapi yang aku pikirkan sekarang ni..biar lah dlu bg aku ..aku nk kan ketenangan dan aku ingin mencari hala tuju aku...tapi di sudut hati aku ni..bila nmpk org ad pakwe..kiter msti nk kan...korg msti ada rase perasaan mcm aku kn..tapi apekn daya aku dah serik...

ermmmm

cerita favourite aku..


ha tepat jam 11.30 mlm..aku nk kongsi cikit ni cerita favourite aku ni..ha cerita ni adalah CINTA ELYSA..korg msti dah thu kan..cerita ni pada mulanyer aku x berapa suke tau..lps tu aku tgk aku ikutjln cerita nyerkan..best pula..hihihi

cerita ni sbnr nyer ad lah ckit kne mngena gn aku...cikit jelah..tapi aku tabik spring lah pada ARIL..yg dlu nyer pernh mmbawa watak jht iaitu BOTAK..sekarang bw watak macho..hihihi...

cerita ni kan kalau btl kiter ikut kan sedih o...kelakar pun ado..tapi pat kat yg pling aku x sukew kan pat yg mak elysa gn uncle yg jht tu...x gemar aku....ni pula adik2 dia kne antar asrama..ciannyer...

kalau korg nk thu lbh lnjut jgn lupe tau ikut cerita ni...pada setiap ari selasa jam 9.00

Tuesday, 1 November 2011

Assalamualaikum..(nk kongsi citer mase aku g PD)

Hari ni aku nk kongsi cikit cerita aku g PD..ceritanyer bermula dari sini...

Jeng...jeng....jeng...

sebelum aku gerak g PD..aku terpakse ikut ckgu aku g Tampin PKG sbb ad wat pameran ari sabtu tu..aku g PD ari jumaat..sampai di tampin aku tolong ckgu2 aku kemas2 dalam kul 6 lbh lah kitorg gerak g PD..sampai di sana tepat kul 7.30 mlm..semasa aku nk naik Lif aku terserempak gn sorg mamat ni..mamat ni adalah mamat yg aku gaduh kat fb sblm aku g PD..peh aku pula bantai panic dlm lif tu..mse nk kuar lif aku terpkse tolak dia ckit...yela dah lah lif tu pnh...berimpit-impit lak tu..dgn bau yg waduh..blh pning kepala di watnyer...sampai jew aku kt tingkat yg kitorg nk tuju tu..aku gn kwn aku n ckgu aku terus bergegas cari bilik..ape lagi kelam-kabut lah kitorg nk ciap2...hahahaha

kelakar gila lah mse kelam-kabut...dah mcm x btl dah....tepat jam 8.30 mlm aku gn kawan aku terus terun mnuju ke dewan sbb acara dah nk mula..mse kitorg msuk tu semua org pndg kitorg..aku dgn bergaya nyer ape lgi jln mcm mak datin lah..hahahaha

selepas selesai majlis tu..aku gn yg lain terus blik bilik...sbb bsk tu nk g tampin...peh mmg sdp lah tdo hotel..hihihi...pg tu aku bgn nk mandi..lps mandi aku terus g ddk kat luar aku tgk pemandgn ...cantik weii....tng jew aku tgk pemndgn tu...

yang mcm dlm gmbr aku lah ni...cntik kan..

k lah just smpai sini lah...bsk aku tulis lagi...assalammualaikum..

Template by:

Free Blog Templates