Followers

Friday 18 November 2011

GeMbIrA DiHaTi..


salam semua..mlm ni saya..nk kongsi cikit ni pasal hati ni lah..bak kter org cinta berputik kembali..pada tarikh 18.11.2011 ni aku telah mendapat seseorang blh aku sayang sepenuh hati aku ni...sblm ni aku pernh mempunyai hubungn dgn dia..tapi hgn kitorg ni x bertahan dgn lama..raya aidilfitri yg ke 3 x salah aku..aku telah putus gn dia..lama juga lah aku x berteman,,,

dan sekarang aku sudah bertman dgn org yang sama...dia mrupakan seorang lelaki yg baik..kdg2 kuat merajuk juga lah...hahaha..adat lah kan..sblm aku terima dia blik..aku was2 juga..aku terus tanya pendapat kawan aku iaitu SiGaDiS TeMbAm..aku tanya pndapat dia mcm mne..so dia bg jawapan yg brnas..dia mnyuruh aku terima lelaki itu tetapi dgn bersyarat..dan aku pun mengikut kata2 nyer dn mmbri syarat kepada nyer..tapikan seblm aku bg syarat,dialelaki tu dh ckp dlu..dia jnji dia x kn buat aku kecewa lagi dgn ape yg telah buat kt aku sblm..

dan aku pun terus terima dia untuk mnjadi seseorang yang pntg dlm hidup aku..dan sekarang wat mase ni aku bhgia dgn dia...bahagia sngt2..alhmdulillh aku hrp hubgn kitorg ni kekal..amin..

0 comments:

Template by:

Free Blog Templates