Followers

Wednesday 2 November 2011

patut ke sekali lagi..


disini aku nk kongsi ckit ttg percintaan aku..malu pula nk bercerita...aku mula mgenali cinta mse tu umur aku dalam form1 kot..biase lah bdk bru nk naik kan..first aku mempunyai teman tapi tapi mesra,ia adlah budak atas ak..knl2 mcm tu jew...lps tu kitorg mula couple n den x sampai 3 bulan kot kitorg putus...aku pernh couple sebnyak 5 kali x slh aku...tapi semua nyer hampeh..

yang paling lama aku kapel kan gn budak segamat..tapi skrg au dah x dgn budak tu lagi..aku dah pts dah..sbb nyer aku x thn dgn peraNgai budak tu...blh wat skit jntung aku...dia jnis panas baran..lps tu dia nk control hidup aku..aku ni pntang kalau org control hidup aku..so aku dah x thn gn dia aku putus gn dia..tpi dia x blh terima..tapi bg aku n perangai aku..kalau aku dah bnci seseorg tu aku akn bnci smpai bila2..itu perangai aku..

dan sekarang dgn tajuk yg aku bg ni (patut ke sekali lagi)..adalah bekas aku dlu yg pernh aku kapel dia budak serembn..dia nk kapel blik gn aku..tapi aku rase mcm cuak.aku rasa takut..sbb aku tkut hati aku ni mungkin akan di kecewakan lagi sekali...aku takut..aku dah serik...

tapi yang aku pikirkan sekarang ni..biar lah dlu bg aku ..aku nk kan ketenangan dan aku ingin mencari hala tuju aku...tapi di sudut hati aku ni..bila nmpk org ad pakwe..kiter msti nk kan...korg msti ada rase perasaan mcm aku kn..tapi apekn daya aku dah serik...

ermmmm

0 comments:

Template by:

Free Blog Templates