Followers

Thursday 10 November 2011

lawa tak..


ini adalah akk aku..huhuhu..x sama kan muka dia gn aku..huhu..ni akk ak no lima..ni gmbar dia masa sblm nk g nikah ni..tarikh dia nikah adalah tarikh lahir dia...sweet giler..

mase ni aku tgh wat apo tah ni..luper lah...ni lah akk aku yg aku sayang..tapi sayang aku kt dia aku x tunjuk..aku selalu kena mrh.beletir gn dia...sbb nyer aku suka..hohoho...

x lah sbnr nyer aku saje jew wat dia mrh...bkn apo..adat lah kan akk gn adik...sbnrnyer adik beradik aku ni ramai..5 pompuan 1 jew lelaki.....so sekarg yg dah kawin 5 org..tinggal lah den yg blm kawin lagi..

entah bilo lak den nak kawin..huhuhu...



ha yang bawah ni pula adalah gambar pelamin akk aku...mase ni org dah sebok2 dah...pelamon ni siap ari khamis...lawa x...kalau korg nk pelamin mcm ni...blh..cari wit bnyk2..huhuhu...x ad lah..gurau jew...blh...bak kte pepatah melayu "hendak seribu daya tak hendak seribu dalih.."..huhuhu...

0 comments:

Template by:

Free Blog Templates