Followers

Tuesday 1 November 2011

Assalamualaikum..(nk kongsi citer mase aku g PD)

Hari ni aku nk kongsi cikit cerita aku g PD..ceritanyer bermula dari sini...

Jeng...jeng....jeng...

sebelum aku gerak g PD..aku terpakse ikut ckgu aku g Tampin PKG sbb ad wat pameran ari sabtu tu..aku g PD ari jumaat..sampai di tampin aku tolong ckgu2 aku kemas2 dalam kul 6 lbh lah kitorg gerak g PD..sampai di sana tepat kul 7.30 mlm..semasa aku nk naik Lif aku terserempak gn sorg mamat ni..mamat ni adalah mamat yg aku gaduh kat fb sblm aku g PD..peh aku pula bantai panic dlm lif tu..mse nk kuar lif aku terpkse tolak dia ckit...yela dah lah lif tu pnh...berimpit-impit lak tu..dgn bau yg waduh..blh pning kepala di watnyer...sampai jew aku kt tingkat yg kitorg nk tuju tu..aku gn kwn aku n ckgu aku terus bergegas cari bilik..ape lagi kelam-kabut lah kitorg nk ciap2...hahahaha

kelakar gila lah mse kelam-kabut...dah mcm x btl dah....tepat jam 8.30 mlm aku gn kawan aku terus terun mnuju ke dewan sbb acara dah nk mula..mse kitorg msuk tu semua org pndg kitorg..aku dgn bergaya nyer ape lgi jln mcm mak datin lah..hahahaha

selepas selesai majlis tu..aku gn yg lain terus blik bilik...sbb bsk tu nk g tampin...peh mmg sdp lah tdo hotel..hihihi...pg tu aku bgn nk mandi..lps mandi aku terus g ddk kat luar aku tgk pemandgn ...cantik weii....tng jew aku tgk pemndgn tu...

yang mcm dlm gmbr aku lah ni...cntik kan..

k lah just smpai sini lah...bsk aku tulis lagi...assalammualaikum..

0 comments:

Template by:

Free Blog Templates