Followers

Tuesday, 15 November 2011

kolej..


ha gambar yang kat atas ni adalah gmbr kolej aku...kat sini lah aku belajar..n aku smbg slpas abis spm..seronok juga lah belajar kat sini...mcm2 gelagat aku jumpe kat kolej ni..perangai pun ada yg pelik2...hihihi...

selalu nyer mase aku sekolah dulu sblm masuk kolej ni..blik sekolah dalam kul 2 lbh..tapi skrg dah lain...skrg aku dah tahap mcm mahasiswi..huhuhu...kadang2 kelas ad sampai kul 11..x pun paling penuh sampai kul 5 ptg..ooo..pnt gila lah..

tapi nasib baik lah umh yg kitorg duduk tu x jauh..just dpn kolej jew...
aku sambg bljr kat sini aku mempunyai ramai kawan daripada tempat yg berbeza..ad yg datang dari melaka.klang,petaling jaya..mcm2 lah..best tau dapat kawan yg ramai ni..hihih

setakat ni jelah aku tulis...nnti aku tulis lagi...

Assalammualaikuum...

0 comments:

Template by:

Free Blog Templates