Followers

Wednesday 2 November 2011

cerita favourite aku..


ha tepat jam 11.30 mlm..aku nk kongsi cikit ni cerita favourite aku ni..ha cerita ni adalah CINTA ELYSA..korg msti dah thu kan..cerita ni pada mulanyer aku x berapa suke tau..lps tu aku tgk aku ikutjln cerita nyerkan..best pula..hihihi

cerita ni sbnr nyer ad lah ckit kne mngena gn aku...cikit jelah..tapi aku tabik spring lah pada ARIL..yg dlu nyer pernh mmbawa watak jht iaitu BOTAK..sekarang bw watak macho..hihihi...

cerita ni kan kalau btl kiter ikut kan sedih o...kelakar pun ado..tapi pat kat yg pling aku x sukew kan pat yg mak elysa gn uncle yg jht tu...x gemar aku....ni pula adik2 dia kne antar asrama..ciannyer...

kalau korg nk thu lbh lnjut jgn lupe tau ikut cerita ni...pada setiap ari selasa jam 9.00

0 comments:

Template by:

Free Blog Templates