Followers

Wednesday 19 October 2011

sambal goreng akk den yg wat mlm tadi jam 08.15

salam semua...ni aku nk kongsi gn korg cikit ni...ha gmbar ni sekadar hiasan tau...yg sbnrnyer x smpat nk ambik...bila aku tgk gmbar sambal grg ni terliur oo...ermmm sdap nyer bak kter omak den makan gn nasi panas2 sedap..hahahaha(gelak sopan..)

kalau korg nk thu sambal grg ni kiranyer dah turun - termurun tau dalam keluarga kitiorg..yang paling kau wat sambal grg dalam keluarga den kan akk den no 2..nnti den masukkan gmbar dio yo..tapi lambat lah...huhuhu..
sambung blik...sambal grg ni kalau di mkan gan cekodok(mak aku yg bg name tu) peh sdp...ermm..... ha yang sebelah sini pula adalah gmbar cekodok yang jiran aku bg mlm tadi...sedap oo....dah lapar dah aku ni..hihihihi...

so kalau korg nk resepi ni..nnti aku bg dlm blog aku ni yew..huhuhu
salam semua..time untuk breakfast...

0 comments:

Template by:

Free Blog Templates