Followers

Wednesday 19 October 2011

hujan....sejuk...

salam semua...jmpe lagi..hari ini aku nk kongsi gn korg ckit..ha tadi nasib baik sempat aku blik keje..kalau x cnfrm aku basuh kuyup..mse nk blik tadi nasib baik lah hujan renyai2 jew..x ad lah bsh sngt...smpai je umah x smpai beberapa minit,hujan pun turun gan lbt..aku berkata dalam hati aku ini..nasib baik dah smpai umah..kalau x..emm...mse kat tmpat aku keje sblm blik keje tu gan petir n guruh berdentum-dentum..takut den...
mase aku blik pun petir n guruh pun berdentum-dentum..dah lah blik bawa mtr..hanya allah je thu perasaan aku mse tu...
(gambar ni sekadar hiasan ye)

korg bayang kan kalau korg blik keje gn petir yang mcm gambar ni..cnfrm korg x blik..cnfrm korg tdo kt tmpat keje..mne yg bw kereta tu slmt lah..mne yang bawa mtr tu..hihihihi....

bak kter pepatah org melayu sediakan payung sblm hujan...huhuhuhu...
renung-renungkan dan selamat beramal..hihihi

0 comments:

Template by:

Free Blog Templates