Followers

Monday 24 October 2011

Assalamualaikum..Selamat Pagi..Good Morning

Hari ni aku nk kongsi kan cikit gan korg ttg pagi tadi...huhuhu..korg nk thu aku pgi tadi bgn 08.30 kalau x biase nyer aku bgn kul 10.00 tapi disbbkan akk aku yg no 5 tu ad n suami dia terpkse lah bgn awl...dia kjut kan aku semata2 untuk tumbuk bawang..adoi ai...nk wat mcm mne bgn juga lah aku..nsb baik dia ngndun..huhuhu

Korg pagi tadi mkn apo..? aku pgi tadi mkn nasi goreng cmpur gn hotdong (ayammas)..sedap o...ni pun lapar lagi..aku thn jew..yela aku kan skrg dah gemuk so aku nk jge lah bdn cikit..hihihihi...

korg thu x org yang berbadan gemuk ni comel..ape setuju pendapat aku..btl..org yang berbadan besar..(gemuk) ni comel...aku x tpu...tgk aku..aku gemuk..comel kan..hahahaha..(angkat bakul sendri)huhuhu...ala kalau kiter x puju diri kiter sape lgi btl x..

so sape yg berbadan gemuk tu jgn korg rendah dri..kiter ni lagi lawa,lagi comel dripada org yng berbadan kurus...so jgn sedih2 yew...

k lah aku nk wat koje...da....

0 comments:

Template by:

Free Blog Templates