Followers

Thursday 20 October 2011

sedih...

jam 07.00 pagi aku mendapat panggilan daripada jiran ak sebelah yang mngatakan jiran aku yang duduk di tepi simpang sblm ke rumah aku telah meninggal dunia subuh tadi..beliau meninggal di mekah dan di kebumikan kat sane..hari terakhir aku jumpe pak cik tu sblm dia pergi ke mekah..mse dia dtg umah aku tu dia jmpt sbb umh dia kenduri doa selamat..tu lah kali terakhir n last aku jumpa pakcik tu..

ermm..nk wat mcm mne nk ajal dia..sblm dia mninggl ad lah org kt blok aku ni ckp mse dia g kursus haji penceramah tu ad tnyer sape yg nk meninggal di mekah..so dia angkt tgn..agaknyer rezeki dia meninggl kt mekah...sape x nk meninggl kt mekah..semua org nk sbb kt sane tanah suci mekah..kalau lah satu hari nnti aku berpeluang ke sana aku uga ingin keinginan mcm pak cik tu juga...

so same2 lah kiter berdoa agar arwah pak cik tu di tempatkan di tempat orang2 yang beriman...Al-Fatihah...

0 comments:

Template by:

Free Blog Templates