Followers

Friday 21 October 2011

cintaa.....??

Salam semua.......
ha ari ni aku nk kongsi cikit gan korg semua...korg thu ape mksd cinta...??
aku sendri pun x thu ahakz...huhuhu..tapi yg aku selalu dgr lah dari mulut2 og cinta ini umpama berkorban ape sahaja..bak kter dala citer p.ramlee.."berkorban apa sahaja..harta atau pun nyawa...itu lah kasih mesra sejati dan mulia.." mcm tu lah..tapi kan korg pernah thu x cinta ni kadg2 mnyakitkan hati..blh wat hati ni parah tau...umpama tersusuk pisau lah..huhuhu

kadang2 kan bila aku citer pasal cinta ini..aku rase mcm x ad rase ape2..btl tau...sbb aku dah bnyk pngalamn..ha nkkongsi ckit ni..nk thu x aku mula ad teman tapi msra bak kter org lah kan mse tu aku darjah 6..ala biasa lah bdk baru nk naik kan...lps tu aku putus..

masa aku form 1 x slh aku..aku ad gak "teman tapi msra.." tapi org jauh lah..x pernh jumpa kata kau..agak lama lah aku gn dia berkawan..lpstu kitorg putus...sampai aku form 4 aku mula ad kmbali teman tapi msra tu...

yg tu mamat tu sebaya gn aku n satu sekolah gan aku..kitorg kawan mmg dah lama dari darjah 3 x slh aku..tapi dia bg thu aku yg dia suke kat aku masa kitorg form 4..mase tu aku blik dri kmpg x slh aku..aku terkjt bila dia ckp mcm tu...so kitorg pun mnjalinkan hubngn dgn lbh rapat tapi x lame kitorg break ditgh jalan dlam 2 minggu ktorg ehem2...strt dari situ aku xad lagi ehem2...

abis je aku sekolah sblm aku msk belajar aku knl lah gn mamat sorg ni..di budak segamat..aku knl dia mse tu dia dtg umh aku...so mak n ayh aku knl lah mamat ni..kitorg mula2 kawan..lps tu ehem2..api x lame dlm 2 bulan kitorg kawan putus,..lama gk lah aku x berhbg gan dia..last2 dia cri aku blik aku...tapi tu lah bk kte org jodoh x ad kitorg putus..tpi yg payah yer dia x dpt terima...aku cube trgkan padadia..tapi..em..entah lah korg...


and then skrg aku single kmbali..huhuhu..dan wat mse ni aku ingin mngejar impian aku..dana aku x nk pikir pasal cinta....itu kata2 aku....huhuhu...

(kalau ad salah silap mff yer..)

huhuhuhu.....

0 comments:

Template by:

Free Blog Templates