Followers

Friday 24 February 2012

jeng...jeng...

Assalammualaikum korg semua...
ha tajuk yang leha bg kt atas tu ad kene mngena citer yang leha nk citer kan ni..
leha sebenar nyer nk kter cinta berputik pun ad lah...tapi ni yg baru..
rase mcm best jew..

nk dijadikan cerita kan..dia ni seorang yang blh dikata kan kiut lah juga..first aku tgk fb dia muka dia mcm ex aku..lps tu aku bg thu mmbr aku kan diorg ckp yg muka dia ni comell...aku pun x thu mne dtg nyer comel tu..

leha knl dia ni dari kawan leha..sbb dia ckp mamat ni boring..nk kawan..leha pun ape lagi lah offer diri nk berkawan lah gn mamat ni..mula2 was2 juga lah..last2 tu kitorgpun kawan..
ala kawan tapi mesra lah kan...
kawan gn mamat ni best lah juga..dia kelakar..carring..
tapi yg wat leha rase geli ckit lah kan..bila dia ckp manja2 gn leha...

leha x suke lah mcm tu..tapi leha x bg thu dia pun..n skrg leha msih berkawan dgn dia..
korg nk thu kew nama dia...
huhuhu..(biarlah rahsia,,)

0 comments:

Template by:

Free Blog Templates